REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Niemiecki gigant otworzy fabrykę w Radomiuartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecki gigant otworzy fabrykę w Radomiu
Kolejna duża, zagraniczna inwestycja w Polsce. Tym razem w liczącym ponad 193 tysiące mieszkańców Radomiu, drugim co do wielkości mieście w województwie mazowieckim. Niemiecka Grupa Egelhof, dostawca technologii sterowania dla przemysłu motoryzacyjnego i grzewczego, zdecydowała się na otwarcie swojej pierwszej fabryki w Polsce. Nowoczesny zakład o powierzchni 14 tys. metrów kwadratowych zostanie otwarty w IV kwartale 2025 roku. Powstaną nowe miejsca pracy.
[Lublin] Port Lotniczy Lublin będzie miał ILSartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Port Lotniczy Lublin będzie miał ILS
Port Lotniczy Lublin będzie wyposażony w specjalistyczny system nawigacyjny ILS, z którego korz...
Jawor: Będzie jeszcze jedna fabryka Mercedesa?artykuł
Pokaż artykuł
Jawor: Będzie jeszcze jedna fabryka Mercedesa?
Wczoraj oficjalnie poinformowano o drugiej inwestycji Mercedesa w Jaworze – fabryce bateri...
Na Białołęce jest więcej mieszkań deweloperskich niż w Łodzi!artykuł
Pokaż artykuł
Na Białołęce jest więcej mieszkań deweloperskich niż w Łodzi!
W ostatnim kwartale minionego roku na warszawskiej Białołęce w ofercie deweloperów znajdowało się 2,...
[mazowieckie] Importer warzyw i owoców przedłuża najem w Ożarów I Logistics Centreartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Importer warzyw i owoców przedłuża najem w Ożarów I Logistics Centre
Wiodący importer i dystrybutor warzyw i owoców firma Targban, przedłużyła umowę najmu w Ożarów I Log...
[mazowieckie] Polska firma transportowa z drugim magazynem pod Warszawąartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Polska firma transportowa z drugim magazynem pod Warszawą
Firma transportowo-logistyczna GTFL wynajęła ponad 5400 mkw. w Panattoni Park Grodzisk II. Najemcę r...
Na Warszawie Zachodniej iskrzy [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Na Warszawie Zachodniej iskrzy [ZDJĘCIA]
Na Warszawie Zachodniej wykonawca realizuje ostatni etap prac na torach. Szlifowane są szyny. Specjalne maszyny muszą wyrównać ich powierzchnię na łącznie 31 kilometrach torów, które zostały wybudowane podczas modernizacji stacji. Wyszlifowanie szyn jest konieczne, aby przejazdy pociągów były cichsze. Projekt przebudowy Warszawy Zachodniej realizowany jest z dofinansowaniem środków unijnych z POIiŚ.
W Warszawie powstanie nowa lokomotywownia PKP Intercityartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstanie nowa lokomotywownia PKP Intercity
PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na budowę nowej lokomotywowni na bocznicy kolejowej Warszawa Grochów. Najkorzystniejszą ofertę złożył Mostostal Warszawa S.A.
[Wrocław] Hotel B&B Wrocław Centrum wśród finalistów Profit Hotel Awards 2014!artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Hotel B&B Wrocław Centrum wśród finalistów Profit Hotel Awards 2014!
26 listopada 2014 r. w Warszawie odbyło się najważniejsze spotkanie branży hotelarskiej w Polsce – I...
firma
Pokaż firmę
Dermexpert Centrum Medycyny Estetycznej, SPA Poznań
Poznań, Strzeszyńska 96
Kampus biurowy Forest wśród najpiękniejszych ogrodów Warszawy [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kampus biurowy Forest wśród najpiękniejszych ogrodów Warszawy [ZDJĘCIA]
Jury konkursu „Warszawa w kwiatach” organizowanego przez Zarząd Zieleni m.st. Warszawy nagrodziło kampus biurowy HB Reavis w kategorii „Aranżacja zieleni”. W otulonym zielenią Forest bujna roślinność występuje na dwóch poziomach – otwartym dla pieszych dziedzińcu w parterze oraz w ogrodzie na dachu. Ogród na dachu przy Burakowskiej 14 dostępny jest bezpłatnie dla każdego i otwarty codziennie od rana do późnych godzin wieczornych.
Warszawa ogłosiła konkurs architektoniczny na kompleks hal lodowych na Stegnachartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa ogłosiła konkurs architektoniczny na kompleks hal lodowych na Stegnach
Tor łyżwiarski Stegny to jedno z najpopularniejszych lodowisk Warszawy, które służy mieszkańcom od niemal 45 lat. Miasto zaplanowało jego modernizację przy wsparciu Ministerstwa Sportu i Turystki. Warszawa ogłosiła konkurs architektoniczny na koncepcję zagospodarowania Ośrodka Stegny.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Jest wykonawca studium dla pierwszego odcinka Kolei Dużych Prędkości z Warszawy do Wrocławiaartykuł
Pokaż artykuł
Jest wykonawca studium dla pierwszego odcinka Kolei Dużych Prędkości z Warszawy do Wrocławia
Kolejny krok ku budowie nowej linii kolejowej dużych prędkości, która połączy stolicę Polski z Wrocł...
PLK rozpoczyna przygotowania do modernizacji linii Warszawa - Lublinartykuł
Pokaż artykuł
PLK rozpoczyna przygotowania do modernizacji linii Warszawa - Lublin
PKP Polskie Linie Kolejowe rozpisały przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej i materiałów p...
Platan Park Iinwestycja
Pokaż inwestycję
Platan Park I
Warszawa, Poleczki 23
dostępna powierzchnia
1643 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
13.50
Platan Park IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Platan Park II
Warszawa, Poleczki 23
dostępna powierzchnia
90 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
13.50
WB-1inwestycja
Pokaż inwestycję
WB-1
Warszawa, Mokotów, Zwierzyniecka 8C
REKLAMA